Stærk salgskonsulent til Botved
Kan du lide selvstændigt at forhandle og lukke en ordre?
Du får energi af at opsøge nye kundeemner og pleje eksisterende med det formål, at møde og overgå kundens forventninger.
A/S A.P. Botved er en salgsdrevet virksomhed, hvor målsætningen er at give kunden en oplevelse ud over det, som kunden forventer. Vi lægger vægt på at forstå kundens behov og finde rette løsning. Du bliver ansvarlig for hele salgsprocessen overfor nævnte målgrupper af et unikt produkt, som skaber mulighed for nytænkning, og som sikrer respekt for privatsfæren.
Som sælger skal du opsøge og betjene vores kunder, som er bygherrer, hospitaler, plejehjem og private. Det er derfor afgørende, at du brænder for salg og har flair for at skabe gode, langvarige relationer. Du refererer direkte til vores salgschef, og vil få en solid opbakning og sparring fra vores erfarne salgsteam.
Primære opgaver
Stillingen som sælger er på fuld tid, og dine primære opgaver være at sælge vores hjælpemidler via kundebesøg og opdyrkning af nyt salgspotentiale. Du bliver bl.a. ansvarlig for udarbejdelse af tilbud og ordrebekræftelser. Erfaringsmæssigt vil fordelingen af dine arbejdsopgaver være 70% salg og 30% salgsadministration.
Kort fortalt om jobbet
Du kører ud til dine kundemøder hjemmefra eller fra vores hovedkontor i Herlev, og hovedparten af dine opgaver vil være:
- Salg via salgsmøder, kontakt til kunder B2G salg
- Opdyrkning af nyt salgspotentiale
- Salgsadministration i form af udarbejdelse af tilbud og ordrebekræftelser samt overlevering til drifts-organisationen
- Kontinuerlig opfølgning på afgivne tilbud
- Overholdelse af det aftalte salgsbudget og løbende rapportering til ledelsen
- Div. forfaldende salgsarbejde og evt. assistance til selskabets øvrige sælgere
- Deltage på relevante messer og konferencer
Personen
A/S A.P. Botved er i konstant udvikling, hvorfor den rette kandidat må være omstillingsparat, fleksibel og have lyst til at være en del af en virksomhed i vækst, hvor dagligdagen er uforudsigelig og spændende. Din faglige baggrund til stillingen kan være alsidig, dog forestiller vi os, at du har en salgsuddannelse. Alternativt har du en sundhedsfaglig baggrund og brænder for salg. Du har erfaring med at introducere et nyt produkt på markedet og er vant til at opsøge sundhedssektoren. Du brænder for at sælge produkter, der skaber nye muligheder for kunder og patienter. Du er fortrolig med IT i din hverdag, herunder MS Office pakken samt et CRM-system, hvor datadisciplin er vigtig. Du taler og skriver et flydende dansk.
For at du kan få den bedste hverdag og udvikle dig hos Botved, er det vigtigt, at du:
- Drives af en passion for salg og har flair for at skabe gode relationer
- Besidder solide kommunikationsevner
- Har kendskab til beslutningsprocessen i offentlige organisationer
- Brænder for at sælge produkter, der gør en stor forskel for vores kunder
- Følger konsekvent op på din kundedatabase og holder dine aftaler
- Har ordens- og detaljesans
- Er erfaren bruger af IT – primært Office-pakken, men også gerne erfaring med SuperOffice (CRM)
- Taler og skriver dansk ubesværet
- Fleksibel og kan lide at være på farten, også med enkelte dage hvor overnatning er påkrævet
- Er team orienteret
Virksomheden
A/S A.P. Botved sælger hjælpemidler til folk, der har svært ved at bevæge sig selv – og vi gør det med et smil. Vores mål er ikke at være størst, men derimod vil vi være bedst inden for vores område. Grundet kontinuerlig vækst søger vi en dynamisk sælger, der kan bidrage til at løfte salget i vores rehabiliterings afdeling.
Du bliver en del af en virksomhed i konstant udvikling, hvor dagligdagen er travl, uforudsigelig og spændende. Omgangstonen er fri og åbenhjertig og du vil møde engage- rede og dygtige kolleger, der bidrager med sparring og støtte. Du får stor mulighed for at forme dit eget job og skabe stor personlig og faglig udvikling for dig selv. Herudover tilbyder vi fælles sociale arrangementer.
Du vil naturligvis få en grundig oplæring i produkterne og markedet i samarbejde med vores kompetente leverandører. Din dagligdag vil primært foregå som en kombination af kundebesøg i hele landet, dog forventeligt med flest besøg på Sjælland, arbejde på dit hjemmekontor samt på A/S A.P. Botveds kontor i Herlev. Jobbet honoreres med en attraktiv løn + bonusordning og bil samt pension og sundhedsforsikring.
Har du erfaring fra et lignende job, er det fint, men ikke et krav.
Stillingen er på 37 timer/uge.
Ansættelse er snarest muligt, men vi venter gerne på den rette medarbejder.
Samtaler afholdes løbende indtil den rette kandidat er fundet.
Yderligere oplysninger om stillingen fås hos Mads Peter Poulsen på tlf. 4030 3737 eller via mail på mp@botved.dk
(Send et par ord om dig selv og din baggrund via nedenstående formular.)