Salgskonsulent med stor drivkraft og indfølingsevne

Som del af en klar vækststrategi søger vi en dygtig salgskonsulent til salg af stolelifte primært til private forbrugere m.fl. Der er et stort potentiale i markedet ud over den kundeportefølje, som vi allerede har og vi forventer en omsætningsvækst på 100% hen over de kommende tre år. Du bliver en del af et landsdækkende salgsteam, hvor du får til opgave at varetage salget af stolelifte på Fyn og i Jylland. 

Jobbet:

A/S A.P. Botved er en salgsdrevet virksomhed, hvor målsætningen er at give kunden en oplevelse ud over det, som kunden forventer. Vi lægger vægt på at forstå kundens behov og finde rette løsning. Du bliver ansvarlig for hele salgsprocessen overfor nævnte målgrupper samt opdyrkning af nye segmenter. Slutteligt skal du sikre en korrekt over-levering til backoffice, som koordinerer monterer, installerer og servicerer.

Filosofien om længst muligt i eget hjem betyder, at mange borgere har behov for at øge muligheden for mobilitet i hjemmet. Således indebærer jobbet en del besøg i private hjem, hvor du har til opgave at gøre hverdagen lettere for borgeren. Dette indebærer bl.a. en teknisk vurdering af muligheden for at installere produktet ud fra de givne forhold.

Primære fokusområder:

  • Gennemføre salg af stolelifte via salgsmøder, som bl.a. bookes af vores mødebooker og dig selv
  • Salgsadministration i form af udarbejdelse af tilbud og ordrebekræftelser samt overlevering til drifts-organisationen
  • Kontinuerlig opfølgning på afgivne tilbud
  • Tekniske opmålinger samt kontrol af tegninger m.v.
  • Opnåelse af det aftalte salgsbudget og løbende rapportering til ledelsen via vores CRM-system
  • Messedeltagelse samt deltagelse i det øvrige salgsarbejde og yde kollegial sparring efter behov
  • Deltagelse i andre salgsfremmende aktiviteter

Kandidaten:

Din faglige baggrund til stillingen kan være alsidig, dog forestiller vi os, at du har en salgsuddannelse gerne suppleret med relevant efteruddannelse. Vi ser gerne, at du har erfaring med opsøgende salg, evt. fra både B2B samt B2C. Alternativt har du anden salgserfaring, hvor du nu brænder for at være den udadvendte salgskonsulent. Du er fortrolig med IT i din hverdag, herunder MS Officepakken samt et CRM-system, hvor datadisciplin er vigtig. Du taler og skriver et flydende dansk.

Primære kompetencer:

  • Yderst salgsminded og brænder for den menneske-lige relation
  • Har stoltheden over at sælge produkter, der gør en forskel i menneskers hverdag
  • Er vedholdende i salget og god til at følge op
  • Forstår at afslutte et salg og brænder for at levere resultater
  • Viser overskud og nærvær i salget, hvor du yder en kompetent rådgivning
  • Teknisk indsigt og forståelse
  • Omstillingsparat, nysgerrig, energisk og en selv-starter, der nyder at arbejde selvstændigt
  • Empatisk og troværdig

Virksomheden:

Du bliver en del af en virksomhed i konstant udvikling, hvor dagligdagen er travl, uforudsigelig og spændende. Omgangstonen er fri og åbenhjertig og du vil møde engagerede og dygtige kolleger, der bidrager med sparring og støtte. Du får stor mulighed for at forme dit eget job og skabe stor personlig og faglig udvikling for dig selv. Herudover tilbyder vi fælles sociale arrangementer.

Du vil naturligvis få en grundig oplæring i produkterne og markedet.

Din dagligdag vil primært foregå som en kombination af kundebesøg på Fyn og i Jylland og omkringliggende øer, arbejde på dit hjemmekontor. Jobbet honoreres med en attraktiv løn + bonusordning og bil samt pension og sundhedsforsikring. Ansættelse snarest muligt, men vi venter gerne på rette kandidat.

Yderligere oplysninger om stillingen fås hos salgsdirektør Mads Peter Poulsen på telefon 40 30 37 37  .

For yderligere information om produktet m.v. se www.opadtrappen.dk

Fleksible arbejdsforhold og gode karrieremuligheder i en virksomhed med fokus på fremtiden.

(Send et par ord om dig selv og din baggrund via nedenstående formular.)