Danmarks bedste koordinator.

A/S A.P. Botved sælger hjælpemidler – og vi gør det med et smil. Overskud og kompetent rådgivning er den vigtigste service vi kan give vores kunder, som er private, hospitaler, plejehjem og kommuner m.fl. Vi har udvidet vores produktsortiment og søger derfor en udadvendt og proaktiv Service & montagekoordinator.

Som service & montagekoordinator ved A/S A.P. Botved, vil dine opgaver være, at varetage den daglige koordinering i vores montageafdeling. Du skal sikre at vores kunder får den ultimative service, samt sørge for, at vi altid holder, hvad vi lover – til tiden. Når vi har solgt en liftløsning, vil det blive din opgave, at koordinere korrekt montage af vores løsning, herunder kontakt til leverandører, kunder, samarbejdspartnere, samt planlægning af dagligdagen for vores medarbejdere, der fysisk udfører arbejdet hos kunden samt koordinering i vores serviceafdelingid.

A/S A.P. Botved er i konstant udvikling, hvorfor den rette kandidat må være omstillingsparat, fleksibel og have lyst til at være en del af en virksomhed i vækst, hvor dagligdagen er uforudsigelig og spændende. Stillingen refererer til selskabets driftschef. Den rette kandidat brænder for koordinering og planlægning. Du kommer måske fra en lignende stilling som koordinator i en mellemstor virksomhed. Du er vant til at kombinere administration og systemer med god forretningsforståelse, og evner at koordinere på højt niveau.

Du vil få fast base på vores hovedkontor i Herlev. Stillingen er en fuldtidsstilling, og vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt. Samtaler afholdes løbende og indtil den rette kandidat er fundet.

Primære fokusområder

  • Varetage dialogen med kunder,
  • Sikre korrekt og planmæssig udførelse af montage og service.
  • Planlægning af montørenes daglige arbejdsdag, herunder varetagelse af arbejdstidsregistrering, rejse- og diæts afregning m.m.
  • Sikre at vi til enhver tid overholder de aftalte deadlines
  • Sikre hurtig og effektiv besvarelse af kundehenvendelser
  • Varetage rettidig fakturering af de aftalte ydelser
  • Daglig ’’hands on’’ og opfølgning på alle processer og igangværende projekter
  • Sikre at vi deltager i relevante byggemøder
  • Ad hoc opgaver

Primære kompetencer

  • Du brænder for koordinering og planlægning
  • Du har personlig gennemslagskraft og formår at navigere blandt mange interessenter
  • Du trives i en travl hverdag og formår at holde mange bolde i luften
  • Du har minimum 2 års praktisk koordinatorerfaring (gerne fra en mellemstor virksomhed)
  • Du følger konsekvent op på udeståender
  • Du er en motiverende og empatisk medarbejder
  • Du har ordens- og detaljesans
  • Du har en relevant uddannelse
  • Du taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau
  • Du behersker IT på højt niveau, erfaring med Navision vil være en fordel
  • Teknisk forståelse vil være en fordel, men ikke et krav

Virksomheden

Du bliver en del af en virksomhed i konstant udvikling, hvor dagligdagen er travl, uforudsigelig og spændende. Omgangstonen er fri og åbenhjertig og du vil møde engage- rede og dygtige kolleger, der bidrager med sparring og støtte. Du får stor mulighed for at forme dit eget job og skabe stor personlig og faglig udvikling for dig selv. Herudover tilbyder vi fælles sociale arrangementer.

Du vil naturligvis få en grundig oplæring i vores systemer. Din dagligdag vil foregå på A/S A.P. Botveds kontor i Herlev. Jobbet honoreres med en attraktiv løn, pension og sundhedsforsikring.

Har du erfaring fra et lignende job, er det fint, men ikke et krav.

Send et par ord om dig selv og din baggrund til Mads Peter Poulsen inden 1. maj via nedenstående formular.