A/S A.P. Botved sælger tekniske hjælpemidler – og vi gør det med et smil. Overskud og kompetent rådgivning er den vigtigste service vi kan give vores kunder, som er private, arkitekter, hospitaler, plejehjem og kommuner m.fl.
Som bogholder hos A/S A.P. Botved vil dine primære opgaver være at sikre en stabil og professionel håndtering af virksomhedens økonomi og regnskab. Du vil få ansvar for den daglige bogføring, håndtering af debitorer og kreditorer samt løbende afstemninger og forberedelse af regnskabsmateriale.
Du får en central rolle i virksomheden med en bred kontaktflade – både internt med ledelse, sælgere og drift samt eksternt med kunder og leverandører. Et tæt og velfungerende samarbejde med hele organisationen er afgørende for, at du får succes i stillingen.
Primære fokusområder:
- Daglig opfølgning på debitorer og udsendelse af rykkere
- Kundedialog ved forsinket betaling og håndtering af betalingsaftaler
- Bogføring og afstemninger
- Kreditorstyring og betalinger
- Fakturering og opfølgning på ubetalte fakturaer
Vi forventer:
- Du følger konsekvent op på dine opgaver
- Du har ordens- og detaljesans
- At du kan arbejde struktureret og selvstændigt.
- Du besidder gode kommunikationsevner og formår at kommunikere intern og eksternt på alle niveauer
- Har relevant erfaring fra en lignende rolle – gerne i en mellemstor virksomhed
- Er vant til at arbejde selvstændigt med bogføring og regnskab
- Har erfaring med økonomisystemer – gerne E-conomic eller lignende
- Er struktureret, ansvarsfuld og god til at bevare overblikket
- Trives i et uformelt arbejdsmiljø med højt tempo og hjælpsomme kolleger
Vi tilbyder:
- Et spændende og alsidigt job med frihed under ansvar
- Et stærkt fagligt og socialt fællesskab
- En vigtig rolle i en virksomhed med stærke værdier
- Indflydelse på dine egne opgaver og arbejdsgange
- En fleksibel deltidsstilling (2-3 dage om ugen)
- Et godt arbejdsmiljø med engagerede kolleger
- En fleksibel arbejdsplads med plads til både faglighed og humor
- Løn efter kvalifikationer
A/S A.P. Botved er i konstant udvikling, hvorfor den rette kandidat må være omstillingsparat, fleksibel og have lyst til at være en del af en virksomhed i vækst, hvor dagligdagen er uforudsigelig og spændende.
Virksomheden
Du bliver en del af en virksomhed i konstant udvikling, hvor dagligdagen er travl, uforudsigelig og spændende. Omgangstonen er fri og åbenhjertig og du vil møde engagerede og dygtige kolleger, der bidrager med sparring og støtte. Du får stor mulighed for at forme dit eget job og skabe stor personlig og faglig udvikling for dig selv. Herudover tilbyder vi fælles sociale arrangementer.
Den rette kandidat er smilende struktureret, praktisk, detaljeorienteret og besidder et stort drive. Vi forestiller os,t du kommer fra en lignende stilling, gerne fra anden ejerledet virksomhed. Stillingen er deltid og fredag er typisk en hjemmearbejdsdag, og vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt. Samtaler afholdes løbende, og indtil den rette kandidat er fundet.
Ved interesse bedes du henvende dig Mads Peter Poulsen, mp@botved.dk tlf. 4030 3737
For yderligere information om produktet m.v. se www.botved.dk
(Send et par ord om dig selv og din baggrund via nedenstående formular.)