Gå til hovedindhold
GUIDE

Botved Servicekontrakt

Maksimal driftssikkerhed med minimale udgifter

Botveds lifte er produceret til at køre problemfrit i mange år. Du skal blot sørge for, at din lift får den nødvendige vedligeholdelse, og det sikrer du nemmest og billigst med en Botved servicekontrakt.

Hos Botved kan du tegne servicekontrakt på:

  • Samtlige lifte installeret af Botved
  • Såvel vores egne lifte som andre mærker/leverandører
  • Nyinstallerede lifte samt ældre 

Du får en række kontante fordele med en Botved servicekontrakt:

  • Maksimal driftssikkerhed
  • Hurtig reparation – altid til rådighed
  • Tekniske eksperter, der kender dit udstyr (uanset fabrikat/leverandør)
  • Nyeste teknologi og effektive processer
Thumbnail
Thumbnail

Vælg det rette serviceniveau

Vi tilbyder 3 forskellige servicekontrakter, så du kan få præcis den service, du har brug for:

Standard

  • Regelmæssig service med faste, aftalte intervaller
  • Tilstandsrapport om hvert servicebesøg
  • Forebyggende vedligeholdelse

Plus 

  • Regelmæssig service med faste, aftalte intervaller
  • Tilstandsrapport om hvert servicebesøg
  • Forebyggende vedligeholdelse
  • Nødudkald inden for normal arbejdstid
  • Supplerende test af serviceprodukter (tilvalg)

Premium

  • Regelmæssig service med bestemte intervaller
  • Supplerende test af serviceprodukter
  • Tilstandsrapport om hvert servicebesøg
  • Forebyggende vedligeholdelse
  • Nødudkald inden for normal arbejdstid
  • Reparationer
  • 24/7 alarmudkald (tilvalg)

Kontakt os på telefon 44 94 22 22 og hør hvilken servicekontrakt, der vil give dig flest fordele!
Vores dedikerede personale hjælper dig med at finde den helt rigtige vedligeholdelsesaftale og tidsplan for din lift.

Få Danmarks bedste garanti og serviceplan

Med en Botved servicekontrakt er du sikker på, at din lift er i gode hænder og bliver efterset og vedligeholdt efter alle lovmæssige krav. Vores serviceteknikere kender dit produkt til fingerspidserne, og de videreuddannes løbende, så de altid er i stand til at udføre opgaverne effektivt og korrekt.

Det første år efter installationen af din nye lift er du dækket af vores generelle garanti, der også omfatter et servicebesøg. Når garantiperioden udløber, kan du i stedet dække dig ind med en servicekontrakt.

Hvad sker der, når du ikke længere har brug for din lift?

Så hjælper vi dig med at opnå den bedst mulige løsning - uanset om det betyder, at vi fjerner eller bortskaffer din lift, flytter den til en anden ejendom eller køber den tilbage. Sammen finder den ordning, der passer til dine behov.

Thumbnail

Kontakt vores serviceeksperter

Flemming Aarup
Solid garant for kvalitet, kundetilfredshed, glade medarbejdere og sund driftsøkonomi på Sjælland.
Tlf:
25 18 77 11
Sussie Nielsen
Service koordinator
Ekspert i logistik, geografi, samarbejde og service til tiden
Tlf:
44 50 37 55
Få nyheder fra Botved